פאנטון עסקי | ג'ינגל לנייד

פאנטון שיווקי לעסק – צליל המתנה עסקי לניידצליל המתנה עסקי

פאנטון לנייד – שיטת שיווק יעילה ביותר בעולם מלא במסרים שיווקיים ומידע אין סופי. בעלי עסקים רבים מחפשים באופן תמידי דרכים חדשות ויצירתיות להעברת המסרים שלהם בצורה יעילה ופוגעת. כמו שכולם יודעים, לשווק ולפרסם עסק רציני – עולה לא מעט כסף, לא כל בעל עסק (במיוחד בעלי העסקים הקטנים) יכול להרשות לעצמו להפיק תוכנית שיווקית מקיפה ואפקטיבית שעולה על כל הצרכים השיווקיים של העסק.

ג'ינגלים לעסקים

עולם הג'ינגלים לעסקים והג'ינגלים לטלפונים הניידים בפרט, בא לתת מענה ישיר ויעיל לכל אותם בעלי עסקים קטנים אשר רוצים להישמע ממש כמו העסקים
הגדולים ולמתג את עצמם בצורה זו כפי שלא היה ניתן לעשות בעבר. הג'ינגלים בעולם הסמארטפונים ובעידן התקשורת של ימינו נותנים אפשרויות מיתוג קולי מקצועי ושיווקי לעסקים גדולים וקטנים בצורה הכי מקצועית שניתן לקבל בהשקעה כספית שפויה וחד פעמית.

אז מה זה בעצם פאנטון ?

פאנטון לנייד | ג'ינגל לנייד – זהו למעשה ג'ינגל שמופק במיוחד לטלפון הנייד ומטרתו הראשונית היא להחליף את צליל ההמתנה הישן בצליל חיוג שיווקי, חדיש, מעניין ויעיל ובכך להשיג מסק מטרות חשובות:

  • הפיכת זמן ההמתנה על הקו למשהו הרבה יותר מעניין ומקצועי.
  • ניצול זמן ההמתנה למטרות שיווקיות בצורה נעימה.
  • שימור לקוחות באופן קבוע ומדליק.
  • שיווק מקצועי ומיתוג איכותי – בעלות הגיונית ושפויה.
  • רושם ראשוני מקצועי ואיכותי – במיוחד לבעלי עסקים קטנים.

אז מדוע בכל זאת להפיק פאנטון לעסק או איך שקוראים לזה ?

אז אם אתם זקוקים לחיזוק שיווקי לעסק שלכם ואתם לא מעוניינים להיסחף להרפתקאות כספיות מרחיקות לכת:
ג'ינגל מקצועי לנייד זהו ללא ספק הפתרון המתאים ביותר עבורכם ! 

מיתוג קולי שיווקי ללא פשרות אצלכם בנייד כל הזמן – ללא הגבלה ובהוצאה חד פעמית

מה כולל צליל עסקי | פאנטון לנייד ?

צליל המתנה עסקי כולל ברוב המקרים קריינות מקצועית (ע"י קריין או קריינית) המתארת את בית העסק ואת מגוון השרותים שהעסק נותן בצורה קצרה/ יעילה וכמובן מקצועית. ברקע מתנגנת מוסיקת רקע ייחודית ומתאימה שנותנת מימד נוסף לקריינות והופכת את צליל ההמתנה למשהו נעים ואיכותי שנותן פתרון שיווקי יעיל.

חשוב להבין שיש מס' אופציות לשידרוג ולהשלמת המיתוג הקולי של העסק בצורה יעילה. המידה ויש בעסק מרכזיה/ נתב שיחות אז ניתן לשלב את קריינות הפתיחה של המרכזיה עם הקריינות של הפאנטון/ צליל המתנה עסקי ובכך ליצור התאמה מושלמת ומיתוג כולל גם בנייד וגם בנייח ! גם אם יש סרטון תדמית לעסק ניתן לחשוב על דרכים יצירתיות על מנת ליצור שילוב מעניין עם הקריינות שמופיעה במערכת התקשורת של החברה.

אין הגבלה על התוכן השיווקי ועל היצירתיות בג'ינגל הנייד

נקודה נוספת וחשובה היא שצריך להבין שאין הגבלה (מלבד הגבלת הזמן: 30 שניות) על התוכן השיווקי, היצירתיות ובכלל בצליל ההמתנה העסקי ! ניתן להפיק כל סוג של ג'ינגל | קריינות, לכל בעל עסק ע"פ צרכיו בצורה קלה ופשוטה. במידה ומישהו מעוניין בשיר תדמיתי ולא בקריינות רגילה יחסית, ניתן להפיק עבורו ג'ינגל "מושר" ממש כמו ג'ינגל לרדיו שיככב אצלו בנייד באופן קבוע וידאג לשימור לקוחות ולרושם ראשוני יוצא דופן.

לדוגמאות של צליל עסקי – צליל המתנה עסקי


פלייליסט נוסף של צליל המתנה עסקי לנייד/ נייח

צרו קשר עכשיו להצעה משתלמת: 054-6978151 / 077-5002925 

הצטרפו אלינו בפייסבוק            ערוץ היוטיוב שלנו             דף הבית