צליל עסקי

[metaslider id=3107]

שיווק עסק מצליח על ידי צליל עסקי

אם אתה בעל עסק גדול ואפילו עסק קטן, אתה בוודאי מעוניין לקדם ולשווק אותו בצורה נכונה ויעילה, ישנם מגוון רחב של דרכים ואפשרויות העומדות בפניך לקידום העסק אך ישנה דרך אחת וייחודית שתמיד מוכיחה את עצמה והיא צליל עסקי – צליל המתנה עסקי לטלפון הנייד העסקי שלך ושל העובדים שלך !

כמה מילים על צליל עסקי/ פאנטון ייחודי לנייד שלכם

צליל עסקי הוא למעשה ג'ינגל אשר מחליף את צליל החיוג הסטנדרטי במוסיקת רקע וקריינות מקצועית כאשר אחת המטרות שלו היא ליצור את הרושם הראשוני על הלקוח ובכך להגיע למצב שהמסר השיווקי העיקרי של העסק עובר בזמן ההמתנה לשיחת המכירה עצמה. דבר נוסף שקורה כאשר קיים צליל עסקי בנייד הוא המיתוג המקצועי שמשאיר תמיד רושם יוצא דופן על הלקוח.

צליל עסקי – מדוע הוא מומלץ ?

מכשיר הפלאפון הינו מכשיר סלולארי הנפוץ והזמין ביותר ועל כן הפרסום באותו מכשיר יביא לקידום ושיווק העסק באופן מוצלח, הצליל עסקי מאפשר ללקוחות המחייגים לקבל שירותים ואף חושף לקוחות פוטנציאלים למגוון רחב של שירותים או מוצרים שמציע העסק.

בזמן ההמתנה, הלקוח יוכל להאזין לצליל העסקי אשר יספר לו אודות העסק והשירותים שהוא נותן, אחד היתרונות החשובים לצליל ההמתנה העסקי בשונה מאמצעי המדיה השונים (כמו ערוצי טלוויזיה אתרי אינטרנט שהצופים מדלגים על הפרסומות או מזפזפים לערוצים אחרים) הם כאשר לקוח מתקשר לקבל שירות מחברה מסוימת הוא מוכרח להמתין על הקו בלי אפשרות להתחמק, לכן את זמן ההמתנה ניתן להנעים לו על ידי הצליל עסקי שיאפשר לו להכיר את העסק שלך, להיחשף למגוון שירותים ומוצרים שהעסק מציע, ימים ושעות בהם ניתן השירות, כתובת אתר האינטרנט ועוד. מדובר על אינפורמציה חשובה מאד לכל הלקוחות שתורמת רבות ללקוחות וכמובן למיתוג העסק שלנו.

צליל עסקי סטנדרטי מורכב משני פרמטרים עיקריים: קריינות מקצועית ומוסיקת רקע

חשוב לזכור שמיתוג קולי צריך להתבצע על ידי קריינות מקצועית על ידי קריין בעל קול רדיופוני בשילוב מוסיקת רקע ייחודית מתאימה. בנוסף חשוב מאוד לציין שאין הגבלה לקריינות + מוסיקת רקע בלבד וניתן לעשות בזמן המוקצב לנו מגוון דברים יצירתיים וכל זאת במסגרת הזמן העומד לרשותנו שהוא באזור ה- 30 שניות בד"כ. ישנן חברות שמעונינות שבזמן ההמתנה ירוץ הג'ינגל הפרסומי של החברה בניגוד לקריינות ומוסיקת רקע סטנדרטית, ז"א שהלקוח ישמע את הג'ינגל/ תשדיר חסות שמשודר ברדיו בזמן ההמתנה לנציג החברה וכדומה.

לסיכום יתרונות צליל ההמתנה העסקי/ פאנטון לנייד:

כאשר מחליטים על הפקת צליל עסקי לעסק או לחברה צריך קודם כל לבחור את ערוץ השיווק המתאים למאפיינים של העסק ושל הלקוחות, כמו כן צריך שהפרסום יעביר את המסר בצורה ברורה ויצירתית. לכן אם אתם רוצים להצעיד את העסק שלכם קדימה, ההמלצה היא לבחור ב-צליל עסקי לקידום העסק שלכם. 

 

                                                                     
  דוגמא לצליל עסקי לנייד

 

צרו קשר עכשיו להצעה משתלמת: 054-6978151 / 077-5002925 

הצטרפו אלינו בפייסבוק            ערוץ היוטיוב שלנו             דף הבית