מוסיקה לפרסום | ג'ינגל שיווקי

[metaslider id=3107]

קידום ושיווק העסק שלך באמצעות ג'ינגלים ברדיו ובסלולארי

רוצה לפרסם ולקדם את העסק שלך ? מעוניין בשיווק מקצועי ויעיל ? אתה צריך להגיע לכמה שיותר אנשים, אם תשאל כיצד אני יכול להגיע לקהל יעד רחב יותר ולפרסם באופן חזק, התשובה לכך פשוטה: באמצעות ג'ינגלים ! ישנם מגוון רחב של ג'ינגלים יצירתיים שיעזרו לך למתג את העסק בצורה איכותית כמו: תשדירים ברדיו/ ג'ינגל לטלפון הסלולארי/ ג'ינגלים לנתב שיחות או מרכזיה וכדומה.

פרסום באמצעות ג'ינגלים ברדיו – פרסומת – תשדיר חסות

אם בעבר הדעה הרווחת הייתה כי לפרסם את החברה או את העסק על ידי ג'ינגלים ברדיו זה עניין ששיך אך ורק לחברות הגדולות, הרי שכיום גם עסקים בראשית דרכם מכירים את חשיבות הפרסומת והשיווק דרך הג'ינגלים ברדיו, הרדיו הוא כלי ארצי אשר משדר לכל אזורי הארץ ולכן כאשר חברה או עסק מחליטים לפרסם מוצר מסוים ולא רק חברות אלא אפילו אנשי מקצוע כמו: תקליטנים, אנשים העוסקים ברפואה אלטרנטיבית, גרפולוגים ועוד, מכירים את החשיבות הרבה של השיווק היעיל והמקצועי באמצעות ג'ינגלים ברדיו, בוודאי יצא לכם לשמוע לא פעם ולא פעמיים תשדירים אשר מפרסמים חברות קטנות או אנשי מקצוע שדרך התשדיר ברדיו הצליחו לפרסם את עצמם ולהגיע לקהל יעד רחב ביותר.

ג'ינגלים לקידום העסק בסלולארי – פאנטון – צליל המתנה עסקי

כאשר אתם מתקשרים לקבל שירות מחברה כלשהי קרה לכם אחד משני הדברים: או שהמתנתם על הקו תוך כדי האזנה לצליל חיוג משעמם ומונוטוני או אפשרות שניה, זמן ההמתנה שאתם מחכים על הקו עבר עליכם תוך כדי האזנה לצלילים נעימים שלעיתים מלווים באינפורמציה חשובה, לכן ישנה חשיבות רבה להפיק ג'ינגלים איכותיים ומוצלחים לטלפונים ולסלולארים שזה מראה על אמינות החברה או העסק, נותן מידע חשוב וחוסך זמן ללקוחות וכמובן פרסומת נהדרת לעסק.

חשיבות הג'ינגל בעסק שלנו

הבנתם את החשיבות הרבה של הפקת הג'ינגלים לעסק שלכם אך לפני שאתם נגשים לחברה או לאיש מקצוע אתם צריכים לבדוק ולברר על חברה מקצועית שתיתן לכם את השירות הטוב ביותר, מה שצריך לעשות הוא לשמוע עבודות שהיא עשתה ללקוחות אחרים, להתייעץ עם חברים לעבודה שהשתמשו בשירות של חברה כזו או אחרת, להתרשם מהמלצות של לקוחות ואפשר גם להתרשם מסוג הלקוחות להם היא ביצעה עבודות, לרוב אם החברה להפקת ג'ינגלים עובדת עם חברות מוכרות וגדולות זה מראה על מקצועיות ואמינות.

לסיכום – בחירת הג'ינגל הרצוי לעסק שלנו 

יש להחליט על סוג הג'ינגל שאותו אתם רוצים להפיק ולאחר מכן לפנות לחברה מקצועית להפקת ג'ינגלים, ניתן לבחור במס' אופציות נפוצות לג'ינגל מקצועי לעסק שלכם בהתאם לצורך שלכם. לדוגמא: במידה והנייד שלכם משמש את העסק ומרבית הלקוחות מתקשרים לנייד, אז מומלץ להפיק צליל המתנה עסקי/ פאנטון לנייד. במידה והלקוחות המתקשרים מגיעים למרכזיה של העסק מומלץ להפיק ג'ינגל קריינות למרכזיה, במידה ואתם זקוקים למיתוג מקצועי ופרסום רחב (עסק חדש או שרות חדש) מומלץ לחשוב על כיוון של ג'ינגל לרדיו האזורי או הארצי.
 

​דוגמאות להתרשמותכם: ג'ינגל לנייד/ פאנטון עסקי/ צליל עסקי

צרו קשר עכשיו להצעה משתלמת ולג'ינגל משלכם: 054-6978151 / 077-5002925 

הצטרפו אלינו בפייסבוק            ערוץ היוטיוב שלנו             דף הבית