ג'ינגלים כמיתוג קולי לעסק

ג'ינגלים – הדרך הנכונה לשיווק וקידום העסק שלך

כל אדם בעל עסק, גם אם העסק עדיין בחיתוליו ואף אם יש לו וותק רב של שנים ויש לו קהל גדול של לקוחות קבועים, הוא תמיד ירצה לשווק ולהצעיד את העסק שלו קדימה כמה שיותר מכמה סיבות מהותיות:

א.      להרחיב את קהל הלקוחות ולהגדיל אותו.

ב.      לשמר את ציבור הלקוחות הקיים.

ג.       רושם ראשוני מקצועי ומיתוג קולי.

על מנת להשיג את המטרות הללו ולהגיע לכמה שיותר תפוצה ולקהל יעד רחב יותר, ניתן להיעזר בדברים שונים כמו לוגו איכותי, קידום אתרים באינטרנט, פרסומת חוצות ועוד, אך יש דרך אחת איכותית לשיווק ופרסום העסק והיא הפקת ג'ינגלים לקידום ולשיווק העסק ברדיו במרכזיה או בטלפונים הסלולאריים.

הפקת ג'ינגלים איכותיים לקידום עסקים

כשם שלוגו הוא בסיס מאד חשוב לעיצוב התדמית של החברה כך גם הג'ינגלים הם המיתוג הקולי של העסק ויש להם תפקיד חשוב ביותר בפרסום החברה או העסק. ג'ינגל איכותי וקליט הינו בעל יתרונות רבים לחשיפתו של העסק לקהל רחב יותר של לקוחות, הוא משמר לקוחות קיימים ולפיכך הרווחים של העסק יותר ויותר גדלים והעסק מקבל מיתוג מקצועי.

ג'ינגל מוצלח עושה את העבודה בצורה יעילה

ג'ינגל מוצלח הינו ג'ינגל אשר מעביר את המסר של החברה בשילוב מוסיקלי מתאים כזה שמהשנייה הראשונה ששומעים אותו הוא נחרט בצורה מיידית אצל המאזין ו/או הלקוח הפוטנציאלי. כדי להפיק ג'ינגל מקצועי ואיכותי, צריך לפנות לאנשים הנכונים שיש להם ידע וניסיון רחב בתחום זה של יצירת ג'ינגלים מוצלחים וכמובן שאסור להתפשר smiley

המשמעות היא: שכאשר מחליטים על הפקת ג'ינגלים לקידום העסק, צריך לגשת לאנשי המקצוע המובילים בתחום שמצד אחד יהיה להם ידע פרקטי וטכני ומצד שני שיהיו בעלי אוריינטציה מוזיקלית וכמובן שיהיה להם ניסיון רב בתחום זה ואף לקוחות מרוצים, החברה צריכה לדעת לחשוב על קונספט, לכתוב תסריט מתאים, למצוא את הקריין הנכון, להתאים אותו לרדיו או לסלולאר ועל ידי כך לגבש את כל זה ליצירה שתעביר בצורה נכונה ומהנה את המסרים השיווקיים של החברה בצורה המתאימה והמקצועית ביותר.

ג'ינגל כפרסומת תמידית של העסק

ברגע שהג'ינגל שלנו מוכן אנו יכולים למנף אותו לכיוונים נוספים ואפילו להתאים אותו לפרסומים נוספים שלנו על מנת שתהיה אחידות במיתוג הכללי של העסק. הג'ינגל יכול לחבור לסרטי התדמית שלנו כסלוגן מנצח, כצליל עסקי בנייד שלנו, כצליל המתנה מקצועי לנתב השיחות של החברה, כסרטון יוטיוב מקצועי העוזר לנו בחשיפה נוספת ברשת האינטרנט. ניתן לומר שלמעשה מדובר על פרסומת איכותית של העסק שלנו שעובדת בשבילנו באופן קבוע ובהשקעה חד פעמית !!

ג'ינגל מקצועי מחייב רצינות והשקעה

כאשר בעלי עסקים מחפשים בונה אתר לעסק שלהם, יועץ עסקי או מעצב כרטיסי ביקור, הם בד"כ יעדיפו לשלם קצת יותר עבור מישהו אמין עם קבלות והמלצות כדי שיבצע את הפרויקט בצורה הטובה ביותר. כל אדם שמבין מעט בעסקים יודע ומבין כמה חשוב להשתמש בבעלי מקצוע טובים ומנוסים. למעשה מרבית העסקים עובדים ומשתפים פעולה עם בעלי מקצוע קבועים (בד"כ) שהם מכירים שנים רבות וסומכים על איכות עבודתם בעיניים עצומות.
כך גם בתחום הג'ינגלים – אסור להתפשר על איכות לעולם ! כך בסופו של יום העסק נשמע ונראה ע"י הלקוחות. עסק שמזלזל בלקוחותיו לא יחזיק מעמד הרבה זמן…sad
 


צרו קשר עכשיו להצעה משתלמת: 054-6978151 / 077-5002925 

הצטרפו אלינו בפייסבוק            ערוץ היוטיוב שלנו             דף הבית