ג'ינגלים ככלי שיווקי יעיל

ג'ינגלים מוצלחים לשיווקי העסק שלך

לג'ינגל מוצלח, יכולות שיווקיות רבות. ג'ינגל טוב יכול לעשות עבור העסק שלך הרבה יותר מאשר פרסום בעיתון או פרסום בטלויזיה, לג'ינגל מוצלח יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי בחשיפת העסק ללקוחות פוטנציאליים, שימור הלקוחות הקיימים והמיתוג הקולי שהולך איתך לאורך כל הדרך.

מיתוג קולי איכותי

הרבה מאוד בעלי עסקים שואפים לשדרג את מעמדם מבחינה שיווקית ולשפר את התדמית שלהם בעיניי הלקוחות ובעיניי המתחרים, החוכמה היא לעשות זאת בצורה טובה ואפקטיבית. לא מספיק כיום לבצע את הפעולות השיווקיות הסטנדרטיות על מנת לקבל מיתוג איכותי ויעיל כיוון שאת הפעולות הללו מבצעים בצורה מצויינת גם המתחרים. אתר אינטרנט לבדו אינו מספיק, פרסום בעיתון כנ"ל וכך גם שאר הפעולות השיווקיות הרגילות.
על מנת לקבל מיתוג נכון חייבים לפעול ביצירתיות ולחשוב מחוץ לקופסא – הפקת ג'ינגלים לעסק זהו הפתרון המושלם עבור כל עסק באשר הוא.

כיצד להשתמש נכון בג'ינגלים שיווקים בעסק שלך ?

ג'ינגלים משרתים את הפן השיווקי/ העסקי במגוון צורות. ישנה אפשרות להזמין ג'ינגלים "מושרים" לצורך השמעה ברדיו. ג'ינגלים אלו יהיו בדרך כלל באורך של חצי דקה עד דקה, יכילו את הפרטים הבסיסיים ו/או יופקו כשיר של ממש בלבד ותפקידם יהיה לעורר חשק אצל המאזינים ולמתג את שם העסק או המותג שאותו אנו מפרסמים.  

ג'ינגלים יצירתיים וייחודיים

ישנם ג'ינגלים המיועדים למטרות אחרות  כמו ג'ינגלים לנתב השיחות של העסק, את הג'ינגלים הללו ניתן להשמיע בזמן ההמתנה כאשר הלקוחות מתקשרים לבית העסק, בעת ניתוב שיחות לשלוחה ספציפית או לאחר שעות העבודה. גינגל מוצלח הוא לא רק מיתוג קולי ותו לא אלא עדות ליצירתיות ולחדשנות של החברה.

סוגי הג'ינגלים השיווקיים הנפוצים ביותר כיום

מלבד ההבדל המשמעותי בין גינגל המיועד לחברה ציבורית לבין גינגל המיועד לחברה פרטית קטנה, גם היקף התקציב וההשקעה משפיעים על התוצאה הסופית. כאשר לקוחות מתקשרים לחברה או שומעים ברדיו ג'ינגלים שיווקיים קליטים, קל להם יותר ליצור קשר עם נציגי החברה ואף להזמין את השירות. מחירם השפוי האטרקטיבי של ג'ינגלים לעסק והיתרון שאפשר לייצר אותם בזמן קצר מאוד של ימי עבודה מבטיחים לכל עסק מיתוג קולי מושלם ואידיאלי. צרו קשר עוד היום עם חברות המציעות ג'ינגלים ומוזיקה ייחודית לפרסום ושפרו את הקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

 

צרו קשר עכשיו להצעה מהפנטת חושים ולג'ינגל משלכם: 054-6978151 / 077-5002925 

הצטרפו אלינו בפייסבוק            ערוץ היוטיוב שלנו             דף הבית